Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2010 13:20 - ПОДКРЕПЯМ НЕДОВОЛСТВОТО НА ЛИ4НИТЕ ЛЕКАРИ!
Автор: ellitto Категория: Други   
Прочетен: 711 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.03.2010 20:19


ЛЕКАРИ СТА4КУВАТ В 9 ГРАДА Протестните действия на Националното сдружение на общопрактикуващите лекари в България (НСОПЛБ) продължават. Ефективни протести ще има в Пловдив, Варна, Плевен, Добрич, Перник, Ловеч, Смолян, Видин, Търговище.
Вчера софийските лекари прекратиха стачката само след ден протестни действия, но връчиха на министъра на здравеопазването Божидар Нанев декларация, с която поставят своите претенции. Те са поискали гаранция за изплащането на дължимите към тях средства, тъй като не са убедени, че няма да има ново забавяне на парите, както и че ще бъдат разрешени останалите проблеми на семейните лекари.

Според министерството обаче днес те трябва да получат парите си. Заместник-министърът на финансите Ана Михайлова съобщи, че обещаните 350 млн. лева за НЗОК  вече се преведени по сметките им.

Очаква се днес Министерският съвет да обсъди увеличаване на здравната вноска с 2 % от 1 април. С 300 млн. лв. ще се увеличи бюджетът на НЗОК, като средствата ще дойдат от повишаването на здравната вноска от 8 на 10 процента, смятат от Здравната каса. Промените ще бъдат направени в Закона за бюджета на НЗОК. Ако бъдат одобрени от правителството, ще бъдат внесени за гласуване в Народното събрание.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
И НЕКА ДА ИМА ПРОВЕРКИ И НЕКА ДА ИМА ГЛОБИ ЗА ЛИ4НИТЕ ЛЕКАРИ И ТЕЗИ ОТ ГИЛДИЯТА, които злоупотребяват с ДОВЕРИЕТО на пациентите си!Както се казва "във всяко стадо има мърша"доста е грубо но важи навсякъде.Но нека не забравяме 4е пове4ето от тях си вършат добре работата а тя е тежка и отговорна,защото аз ли4но не мога да поема отговорност за живота и здравето на някои,а те го правят всекидневно!

                                 МНОГО МНЕНИЯ И КОМЕНТАРИ ИМА ПО ВЪПРОСА,ВСЕКИ Е ПРАВ ЗА СЕБЕ СИ. КОГАТО СИ В СИСТЕМАТА  ОБА4Е И КОГАТО ЗДРАВНАТА КАСА ТЕ ГЛОБЯВА ЗА ЗАПЕТАИКИ,И КОГАТО ИЗВЪРШВА "ПЛАДНЕЖКИ ОБИР",ТОГАВА ВСЕКИ БИ СИ ТЪРСИЛ ПРАВАТА,НАЛИ ТАКА?!ОСВЕН ТОВА ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ 4Е МОЖЕ БИ ВСЕКИ 5ТИ 4ОВЕК Е ТЕГЛИЛ КРЕДИТИ А ЛИХВИТЕ СИ ТЕ4АТ,НАЛИ?!ТЕ НЕ 4АКАТ ДА ТИ ПРЕВЕДАТ ЗАПЛАТАТА И В НЯКОИ СЛУ4АИ МОГАТ ДА ТИ ВЗЕМАТ И КЪЩАТА А ДА НЕ ГОВОРИМ КАК ЩЕ ТО ВЗЕМАТ И ЗДРАВЕТО!
         Аз съм медицински работник не съм лекар,работила съм близо година при един съвестен семеен лекар според моето мнение!Била съм свидетел на така наре4ените "проверки"и те са голям смях!!!Знаете ли 4е изискват от тях невъзможно скъпи лекарства които да имат в спешния шкаф!!!Ампула,струваща 100лв!!!И не само това!Когато видях тези господа да се заяждат ми стана много неприятно защото в пове4ето слу4аи лекарите са изрядни кои ще иска да го глобяват!Но пове4ето проверки са такива 4е да пълнят не4ии джоб!Когато влязох в стаята не ме о4акваха аз се у4удих на арогантността и нахалството на тези хора ,които явно бяха дошли за "глоби"!И понеже не мога да скрия отрицателните си емоции към тях им казах:"Господа, навън 4акат 15 4овека а някои от тях са деца!Моля Ви направете необходимото и ни оставете да си вършим работата! Понеже тогава бях по-малка и сега не съм особено голяма ))) те се изумиха от откритостта ми,от липсата на страх и категори4ния ми тон!И знаете ли.... един от тях се смути!Зна4и не вси4ки стават за такива"проверки" според мен в някои от тях има някаква съвест!!!Така 4е приятели мои,хора много ,мнения много!Които е в .......тои знае за какво става въпрос!ЛЕК И СПОКОЕН ДЕН!!!




Тагове:   недоволството,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ellitto
Категория: Други
Прочетен: 53225
Постинги: 28
Коментари: 19
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930